راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی

راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی

  • راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی
    گوگل قصد دارد با راه‌اندازی یک برنامه وفاداری در گوگل پلی، درآمدهای کاربران این فروشگاه اینترنتی را افزایش دهد.
     
    این برنامه وفاداری Play Points نام دارد و در آن از سیستم امتیازدهی استفاده می‌شود.
     
    در این شیوه، کاربران پس از ثبت نام در برنامه مزبور، می‌توانند بر اساس خریدهای خود امتیاز جمع‌آوری کنند.
     
    به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت PhoneArena، این سیستم برای خرید فایل‌های فیلم، موسیقی، کتاب و اپلیکیشن‌های آندرویدی کاربرد دارد و امتیازها در پنج سطح مختلف شامل برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیومی و الماسی که هر یک دارای ارزش و مفهوم خاصی است، به کاربران تعلق می‌گیرد.
     
    برنامه وفاداری نوعی سیاست رفتار با مشتری است که در آن تلاش می‌شود تعداد دفعات یا حجم خرید مشتریان افزایش یابد و در مقابل، امتیازاتی همچون دریافت هدیه و تخفیف به آنها اعطا گردد.  
     
    بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که افراد با پرداخت هر 100 ین چین (تقریباً 0.9 دلار) می‌توانند یک امتیاز گوگل پلی دریافت کنند.
     

    سازوکار این برنامه با ابهامات زیادی روبروست و ما هنوز اطلاعات کاملی در مورد آن در اختیار نداریم.
     
    مثلاً مشخص نیست که امتیازاتی که کاربران جمع می‌کنند، چه منافعی برای آنها به دنبال دارد. یا نحوه دقیق ارتقاء سطح کاربران معلوم نیست.
     
    آن چه که مسلم است این است که گوگل با راه‌اندازی این برنامه، به دنبال افزایش درآمدهای خود از ناحیه فروشگاه اینترنتی‌اش است.
     
    30 درصد پرداخت‌های این فروشگاه آنلاین به جیب گوگل می‌رود و با سیستم امتیازدهی جدید، کاربران به خرید بیشتر ترغیب می‌شود و این به نوبه خود، افزایش درآمدهای گوگل از Google Play را به دنبال خواهد داشت.
     

 

برچسب ها: راهکار,گوگل,برای,پرداخت,درآمد,به,کاربران,فروشگاه,گوگل,پلی,
[ دوشنبه 26 شهريور 1397 ] [ 8:41 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه کیک و شیرینی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,کیک,و,شیرینی,ریسه,کیک و شیرینی ,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه شیرینی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,شیرینی,ریسه,,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:38 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت اینترنتی اکالا

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,اینترنتی,اکالا,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:29 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد